Når kiosken i Rytterstua ikke er betjent!

Til alle som ferdes på Sandslia og som av og til opplever at kiosken er ubetjent eller stengt:

Finn noen som kan låse opp døra! Hvis det er ønske om å kjøpe noe å drikke eller spise av utvalget som til enhver tid finnes der, er det fullt mulig.

Veileder som følger:

  • Når du har funnet det du ønsker å kjøpe, vippser du totalbeløpet til 122842
  • Hvis du ikke er komfortabel med å registrere inn på nettbrettet det du har kjøpt – på iZettle – fører du opp varen(e) på lista som ligger på disken. Dato, varebeskrivelse og beløp – kryss gjerne av for at du har vippset.

Dette gjør vi av to grunner: For det første ønsker vi at de som oppholder seg på Sandslia til en hver tid skal ha mulighet både til å varme seg og finne noe å spise og/eller drikke i løpet av den tiden de tilbringer der.

For det andre må vi gjøre det sånn for å kunne ha oversikt over, og registrere inn alt som blir solgt i kiosken.

På denne måten håper vi å kunne legge til rette på best mulig måte i de tilfellene Rytterstua av en eller annen grunn ikke er betjent.

Sistemann ut av kiosken hver kveld sørger for å låse døra! Det gjøres ved å trykke * på displayet under håndtaket på utsiden (knapp nederst til venstre).

(Denne ordningen er basert på full tillit – og kan bli fjernet på kort varsel hvis den blir misligholdt.)

%d bloggere liker dette: